tirsdag 20. mai 2014

17 Mai 2014

Vi har lagt bak oss ein fantastisk 17 mai med strålande bunadsvær, og regnet fekk berre erte oss litegrann etter barnetoget.  Det var møtt fram  kollosalt med folk til alle toga, og festkledde og fornøgde små og store kosa seg heile dagen.  Som vanleg fekk eg med meg barnetoget på føremiddagen, men etter å ha vore på Hjelle i mange år og gått toget der, vart det folketoget  i sentrum og arrangementet på Plassen.  Turen gjekk deretter direkte til kyrkja og ein strålande jubileumskonsert der.  Eg hadde eigentleg tenkt å få med meg Tappenstreken, men etter ein lang dag med hornmusikk, russefløyter og konsert gjorde eg noko av det eg likar aller best, eg gjekk eit bittelite tog heilt for meg sjølv.  Turen enda på Åsebønakken og der hadde eg berre lyden av fuglesong, susinga av vinden i trea og vårkåte elvar som dansa nedetter fjellsidene.  Her kjem ein bildeserie frå noko av det eg fekk med meg på nasjonaldagen.

















 




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar