søndag 7. februar 2016

Opera i kyrkja

Eg vil ikkje skrive noko referat frå forstillinga frå sist torsdag i kyrkja, eg er berre så inderleg glad for at eg fekk oppleve og fotografere dette.  Det er noko av det mest krevjande og spektakulære eg har vore bort i og eg fekk gåsehud fleire gonger både av det dom kom inn gjennom øyrene og det som kom inn gjennom augo.  Eg vil berre rette ein hjarteleg takk til kvar eiskild for ein fantastisk innsats og håpar at det går bra på heimturen etter siste forestilling i Ålesund i kveld.  Bilda mine vil aldri kunne erstatte det å sjå forestillinga live, men kan vel gje eit visst inntrykk av det som gjekk føre seg.


















































































lite inntrykk av det som gjekk føre seg.










1 kommentar:

  1. Fantastisk flotte bilder, Svein :) Utrulig kjekt å sjå!

    SvarSlett