mandag 21. mars 2016

Høgskulen i Volda

Sist torsdag fekk Operahuset besøk frå Høgskulen i Volda med både klassisk orkester og fleire kombinasjonar av Rockegrupper.  Eg hadde fylgt med på førehandsalet av billettar, og dagen før var det ikkje seld ein einaste billett.  Nysgjerrig og interessert som eg er tok eg likevel turen til Operahuset, og vart på ingen måte skuffa over det som var framført frå scena.  Vi var 4 betalande frammøtte pluss ein del som hadde gratisbilett og stemninga blant det fåtallige publikum var upåklageleg.  Eit lite tips til arrangøren: litt betre marknadsføring hadde nok hjelpt.   Eg fekk meg også ei fin "treningsøkt" med kamera, og her er resultatet av min kveld på Sunnmørsk rockeklassisk konsert.




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar