søndag 27. mars 2011

Ørneerstatning

Dette innlegget handlar om ein liten skogstur eg hadde i ettermiddag.  Eg hadde som vanleg med kamera og var i hjortemodus, dvs. prøve å liste meg inn på ein hjort for å ta bilde av den.  Lite ante eg at eg var observert av eit par sylskarpe auge som interessert følgde kvart steg eg gjorde.  Plutseleg eksploderte krattet 30 meter frå meg og eit kjempebeist av ei havørn letta og forsvant bortgjennom skogen. Kameraet var sjølvsagt ikkje klar, og eg hadde heller ikkje hatt tid til å foreviga den. Eg har vandra i området i 50 år og aldri sett så mykje som ei ørnefjør der tidligare så eg trøsta meg med det at ein kan ikkje alltid være budd på alt.  Moralen er likevel; kameraet må alltid henge rundt halsen klar til bruk og innstilt på forholda rundt deg.  Då har ein i alle høve ein liten sjangs til å få overraskande motiv inn i linsa.  Som erstatning legg eg ut eit bilde av ei havørn vi spanderte "middag" på under ein båttur lengst ute i Flekkefjorden i Sunnfjord for nokre år sidan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar