mandag 15. august 2011

NM friidrett del 2

Friidrett har vore hovudinteressa mi i mange år, og søjlv om eg no har "lagt opp" som trenar er friidrettsinteressa fortsatt til stades.  Difor måtte eg og ha med meg søndagens øvingar på Byrkjelo.  Eg er for det meste van med å gå på indre bane når eg fotografererar, men det fekk eg ikkje høve til denne gongen, og difor ber enkelte av bilda preg av litt for lang avstand til motivet.

Andreas Torkildsen

Her er bileta frå vinnnarkastet til Andreas Torkildsen som og satte ny bestenotering i verda for i år.





Kongepokalvinnararane, Andreas og Mona, fekk seg og ein
helikoptertur i ekstrapremie.



Eg har og plukka ut eit lite knippe av dei andre norgesmesterane.



Urige Arado Buta, 10 000 m



Tonje Angelsen i høgde



Tove Beate Dahle i spyd



Sindre Almsengen i tresteg










1 kommentar:

  1. Nydelig timing i en del av disse. Tipper du drar nytte av egen erfaring fra bana.

    SvarSlett