søndag 2. desember 2012

Inspirasjon

Ein av dei som hadde foredrag på Stranda forrige helg var Terje Hellesø, ein av nordens beste naturfotografar.  No er det ikkje berre positiv omtale som har blitt skrive om han siste året utan at eg vil skrive noko meir om det her.  Eg vart i alle høve mektig imponert og inspirert av bilda han viste og foredraget han heldt, så forrige laurdag ettermiddag måtte eg berre avgarde med kamerasekken på ryggen for å sjå om eg fann inspirasjon i det fine haustværet.  Her er resultatet:













3 kommentarer:

  1. Spennande! Det er bra å la seg inspirere. Eg held på å lese boka hans, "Min plats i ljuset". Kjøpte den under festivalen og fekk den signert. Interessant og tankevekkande både i ord og bilde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg må nok vente til julenissen har vore på besøk før eg les boka.

      Slett
    2. Du har verkeleg noko å glede deg til!

      Slett