søndag 7. juni 2015

Kulturskuleavslutning 2015

Fredag kveld var det sommaravslutning i kulturskulen i operahuset.  Ein nesten fullstappa operasal fekk oppleve ei strålande forestilling som varde i ca. tre og ein halv time med pause.  Høgdepunkta kom som perler på ei snor med eit fantastisk nivå som publikum sette stor pris på med jubelrop og rungande trampeklapp.  Eg vil ikkje framheve nokon spesiellt, til det er nivået altfor jevnt og høgt, men under det siste dansenummeret,Chandelier, miste både eg og kameraet nesten pusten.  Eg trur aldri eg har sett maken til ansiktsuttrykk og innleving på ei scene, det var beint fram strålande jenter og gutar, håpar vi får sjå meir av same sorten ved ei seinare anledning.  Det er ikkje alltid enkelt å fotografere i det varierande lyset, så difor har eg "leika" meg ein del i fotoshop for å skape det uttrykket eg vil ha.  Her kjem eit lite utval av bilda mine frå kvelden.

























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar