søndag 23. april 2017

Nonsmat på Gildra

I går fann eg ut at i staden for å sitje inne og ete, så ville eg ta med meg nonsmaten på fjelltur.  Valget av tur vart Gildra, ein fantastisk flott tillaga plass i skogen ovanfor Hjelle.  Eg vil nytte anledninga til å skryte av dei som står bak dette flotte tiltaket, her er lagt ned mykje godt dugnadsarbeid som er til glede for heile bygda.  
Nonsmaten eg hadde med meg var ikkje tilfeldig valgt heller.  Eg var innom Minibakeriet tidligare på dag og kjøpte med meg natronkaker laga av Helene Hjelle.  Navnet som eg brukar på godsakene er glohopper, og det har vore ein av livrettane mine i rundt 60 år.  Dei er faktisk så gode at eg et dei utan noko oppå for ikkje å øydelegge den gode smaken.
Namnet glohoppe trur eg skriv seg frå då dei steikte dei på vedomn og klaska deigen på utsida av omnen og når dei var ferdige så hoppa dei ned.  Forøvrig så gjekk eg under tak under måltidet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar