fredag 8. september 2017

Malakoff 2017




Det er gått mange veker sidan siste tonane stilna etter årets Malakoff Rockfestival.  I ni år har eg hatt gleda av å være med i fotogjengen som dekker dette gigantarrangementet.  Det er utruleg mykje ein skal rekke over i løpet av ei hektisk veke.  Rigging, frivillige, artistar, stemninga på campingen, framfor scena, rundt på heile området, i sentrum, badeliv og mykje meir.  Det går i eit bankande køyr frå tidleg morgon til seint på natt, fotografering, redigering, innlevering, rekke artistane dei tre fyrste melodiane  osv, osv.  Det er kjempetravelt og kjempegøy.  Mange av bilda mine er viste på festivalen sine nettsider, men der er dei blanda med alle dei andre fotografane sine bilder, og alle er ikkje komne med der.  Difor legg eg ut dette samlealbumet mitt frå festivalen her på bloggen min og dei kjem i rekkefylgje over stokk og stein.   Dette er berre eit bittelite utval av bilda mine frå MR, og om det blir lagt ut fleire får tida vise. Eg har ei drøss med andre bilder som står i kø for å bli presenterte. 





















 




















 
























 

























































































































































































































































































































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar