torsdag 23. august 2018

NM friidrett 2018

Sist helg gjekk NM i friidrett av stabelen på Byrkjelo stadion.  Sidan eg har mange år bak meg som trenar i friidrett og mange hundre timar på stemner og samlingar der var det ikkje vanskeleg å ta turen til Breim.  Det vart ein innhaldsrik dag med mykje prat med gamle kjende,  skiftande vær med sol, vind og regn og mykje flott friidrett og sjå på.  
Kameraet var sjølvsagt med på turen.  Det er moro og  få med seg ein del høgdepunkt, men nesten like artig er det og trene med kamera for å treffe utøvarane i diverse situasjonar uavhengig av resultatlista.  Resultat og omtale av stemnet hoppar eg over, det har media forlengst presentert.  Må berre få legge til at Breimningane med hjelp av heile Gloppen sluttar aldri å imponere med friidrettsarrangement, ditta kan de.  Her kjem ein bildeserie av noko av det eg fekk med meg.









































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar