lørdag 22. juni 2013

Gallajubileumsforestilling

Denne veka går vel nesten Eidarane ut av sitt gode skinn når det gjeld kulturopplevingar.  Skuleavslutningar, gallajubileumsforestilling og ikkje minst elskhug og eksis, alt dette i løpet av nokre få dagar.  For ikkje å snakke om all øvinga på førehand for å få alt til å klaffe.  Eg tippar på at det er mange som pustar letta ut når helga er over.  Og då er det "berre" nokre helgar med sommarshopping, eit fjordhest NM og så Malakoff.
I kveld var eg til stades på gallajubileumsforestilling i operahuset, og for ein festveld.  Eg kunne skrive sidevis med kommentarar men har eigentleg mista både munn og mæle når det gjeld innsatsen denne bygda presterar, så eg nøyer meg med  nokre bildeglimt frå festkvelden.

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar