søndag 20. mars 2011

Fullmåne

Etter å ha lese om den fantastiske store fullmånen som skulle vise seg denne laurdagskvelden,og gleda meg til at den steig opp over fjella i aust og sende sitt trolske lys over Hornindalsvatnet vart eg syrgjeleg skuffa.  Rekordmånen glimra med sitt fråvær, og eg måtte leite i arkivet mitt for å finne erstatningsmåne. Biletet er frå 10. februar 2009 kl 1935, og er plukka ut frå samlinga mi "sett frå kjøkenglaset". Dette er eit fotoprosjekt som eg håpar aldri blir ferdig fordi utsikta eg har frå kjøkkenbordet blir eg aldri lei av og den varierar for kvart minutt, time og dag heile året.

2 kommentarer:

  1. Bra erstatnignsbilde :-)
    Reint, fint og stemningsfult.

    Månen var mye bedre i går. Jeg var ute å gikk i sekstida. Der lå den, feit og fin, og rett _under_ Sagtindane.
    Men hadde jeg med meg kamera? Nei :-(

    SvarSlett