mandag 11. april 2011

Fuglar på brettet

Foringsesongen på fuglebrettet nærmar seg slutten, og i går prøvde eg eit nytt eksperiment for å få nokre av desse lynraske skapningane inn i linsa.
Etter mange forsøk med fjernstyrt kamera, bilder med ope vindauga og diverse anna, tok eg ganske enkelt ein stol og sette meg 2-3 meter frå brettet.
Fuglane var kjempeskeptiske i fyrstninga, men etter ei stund tok svolten overhand og eg fekk knipsa nokre bilder.  Ikkje uventa hadde grønnsisiken dei beste nervane, opptil 5-6 fuglar gomla i seg solsikkefrø utan å bry seg om meg.  Eg strevar for tida med problem med kamerautstyret så bildekvaliteten er no så som så, men ikkje verre enn dei kan brukast.



1 kommentar:

  1. Det enkleste er ofte det beste ja :-)
    Brettfugler er ikke alltid så sky.

    Artig positur i det siste bildet.

    SvarSlett