søndag 29. mai 2011

Meir macromonster

Eg dreiv på med noko arbeid ved huset i ettermiddag då det dukka opp nok eit macromotiv, ein svart tordivel, og den måtte sjølvsagt fotograferast.  Det og fotografere macro på frihand og stilleståande motiv er ei utfordring i seg sjølv.  Når motivet har berre ein tanke i haudet og det er å gøyme seg vekk er det mykje verre.  Eg prøvde med alle slags hundekommandoar: dekk, sitt, ligg, bli, men til ingen nytte. Likevel vart det eit nokolunde bilde av svartingen.  Noko anna eg gjekk glipp av å fotografere i dag var ei søt lita snømus som hoppa fram frå nokre vedsekkar ved huset og leika gøymsel mellom nokre steinar på tunet.  Kamera med MACROLINSE låg tre meter frå meg og då eg hadde fått på plass telelinsa hadde sjølvsagt fanten gøymt seg for godt. Prøvde etterpå nokre "skot" med macrolinsa mot området der snømusa hadde vore og det hadde gått heilt fint.  Erfaringa er: dei mest uventa motiva dukkar opp kvar som helst og når som helst, og macrolinse kan brukast på lenger avstand enn 20 cm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar