onsdag 16. mars 2016

Sweeney Todd






Det er allereide gått nesten to veker sidan skulemusikalen Sweeney Todd vart framført i Operahuset.  Eg vil gratulere og rette ei grenselaus takk for ei eventyrleg gjennomført forestilling og er imponert inn i botnen av kultursjela mi for det som vart prestert.  For ein hobbyfotograf som meg er det eit privilegium å kunne forsyne seg av eit slikt oppkome av motiv.  Eg fekk med meg både generalprøva og premiera, og har hatt eit krevjande og enormt morsomt arbeid og velje ut dei bilda eg syntest var bra nok.   Bilda er ikkje sortert i kronologisk rekkefylgje og er frå begge forestillingane.  Nok ein gong tusen takk til alle på, bak, over, under, ved sida av scena, eg har ikkje ord.  Og til dykk som valgte å ikkje gå på musikal, de får aldri sjå noko liknande.  Her er bildeserien min slik eg opplevde Sweeney Todd.































































































































 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar